انتشار نرم افزار «پيشواي عدالت » پيرامون زندگي اميرالمومنين (ع)

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای «پيشوای عدالت» گنجينه‌ای گران‌سنگ از محتوای نوشتاری‌، شنيداری و ديداری با محيطی كاربرپسند و دارای ارزش‌های بالای زيبايی‌شناختی پيرامون و‌جود مبارك حضرت اميرالمؤمنين علی(ع‌) است كه توسط ‌مؤسسه هنر ناب اسلامی تهيه و توليد شده است.

 

نسخه نخست اين محصول به ‌مناسبت عيد سعيد غديرخم در آذرماه سال نوآوری و شكوفايی(1387) و نسخه 1.1 اين نرم‌افزار در تيرماه 1388 به مناسبت ميلاد آن حضرت و نسخه 1.2 آن به مناسبت عيد سعيد غديرخم در آذرماه سال اصلاح الگوی مصرف(1388) ارائه شد. در آستانه عيد غديرخم‌، در آبان‌ماه 1391‌، نسخه 1.3 با تغييرات و ارتقاء‌های بسيار نسبت به نسخ پيشين‌، توليد و عرضه شده است.

 

بخش‌های اصلی اين محصول شامل زندگی‌نامه در قالب متن است كه اين قسمت شامل 13 بخش درباره مراحل گوناگون زندگی اميرالمؤمنين علی(ع) از ولادت تا شهادت ايشان است. فضائل و مناقب، قسمت ديگری از اين نرم‌افزار است كه شامل 11 بخش پيرامون ويژگی‌ها و فضائل حيدر كرار(ع) و اشعاری در وصف ايشان است.

 

دانشنامه امام علی‌(ع) در قالب متن نيز قسمت ديگری از اين نرم‌افزار است كه شامل متن كامل دوازده جلد كتاب دانشنامه امام علی(ع) نوشته محمد محمدى رى‌شهرى و نهج‌البلاغه است كه شامل متن كامل نهج‌البلاغه به تفكيك خطبه‌ها، نامه‌ها و كلمات قصار با ترجمه آيت‌الله مكارم‌شيرازی است. غدير و ولايت شامل 13 بخـش پيرامون ابعاد مختلف واقعه مبارك غديرخم و ولايت و بانك مقالات شامل 9 مقاله برگزيده در موضوعات مختلف مرتبط با حضرت امام علی(ع) از ديگر بخش‌های اين نرم‌افزار است.

 

بخش ديگر‌ اين نرم‌افزار تماشاخانه است كه شامل 7 نماهنگ بازنمايی واقعه غديرخم، مستند محل واقعه تاريخی غدير‌، حبّ علی، علی عالی (با صدای ملاباسم كربلايی)، امام علی(ع) با صدای اميرمحمد متقيان)، نبیّ و ما را به محبت علی بخشيدند است. حكايات تصويری در قالب‌ فلش شامل 10 داستان از زندگی امام اول شيعيان به صورت نيمه‌متحرك ديگر بخش‌های آن است.

 

شنيدنی‌ها در اين نرم‌افزار شامل متن شنيداری خطبه پيامبر(ص) در روز غدير به دو زبان عربی و فارسی و به همراه نمايش متن نوشتاری(22 قطعه - بيش از 160 دقيقه)‌، سخنرانی پيرامون اميرالمؤمنين(ع) (6 قطعه - بيش از 55 دقيقه)‌ شعرخوانی در وصف پيشوای عدالت(6 قطعه - بيش از 35 دقيقه)‌، مديحه‌سرايی در جشن عيد غدير(21 قطعه - بيش از 90 دقيقه)‌، مديحه‌سرايی در ميلاد مولود كعبه(35 قطعه - بيش از 175 دقيقه)‌، كه در مجموع بيش از 515 دقيقه است در اين نرم‌افزار وجود دارد.

 

مجموعه عكس نيز در اين نرم‌افزار گنجانده شده است كه به بخش‌هايی از جمله نجف در كادر، شامل تصاوير قديمی نجف اشرف (33تصوير)، نماهايی از حرم شريف علوی(42 تصوير)، تصاويری از ضريح مطهر (21تصوير) تقسيم شده است. بخش هدايای ناب از قسمت‌های جالبی است كه در اين نرم‌افزار قرار گرفته كه شامل نرم‌افزار خطابه غدير برای تلفن همراه، نرم‌ا‌فزار موبايل «نهج‌البلاغه»، نرم‌افزار موبايل «نهج‌البلاغه موضوعی»، كتاب موبايل «علی، صدای عدالت انسانی»، والپيپرهای علوی(57 طرح)، محافظ صفحه نمايش، پيامك‌های بزرگترين عيد اسلام، مسابقه غديريه و صلوات‌هايی برای زنگ موبايل( 25 صلوات با الحان و موسيقی های گوناگون) وجود دارد.

 

حق امتياز اين نرم‌افزار چندرسانه‌ای متعلق به مؤسسه فرهنگی ديجيتال «هنر ناب اسلامی» است و همه مراحل توليد آن در اين مؤسسه صورت گرفته. علاقه‌مندان برای تهيه اين محصـول و یـا سفـارش تولیـد آن با نـام و نشـان سـازمان خـود می‌توانيند با شمـاره 09127908987 تمـاس بگيرند يا به پايگاه اينترنتی مؤسسه هنر ناب اسلامی به نشانی www.honarenab.ir مراجعه كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393 | 16:32 | نویسنده : غلامرضا كيوانلو شهرستانكي |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

قالب

parsskin go Up

.

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.




  • کمپ رز